Hennessy

Chcemy być pewni, że nasze produkty są konsumowane w odpowiedzialny sposób. Prosimy o potwierdzenie, że jesteś pełnoletni zanim wejdziesz na stronę.

How we Hennessy - czyli jaki jest świat współczesnego koniaku

1 min Never stop. never settle., Świat Hennessy

Współczesny Henny ceni niezależność, otwierając się na ludzi poszukujących własnej drogi, ulubionych barw, dźwięków i smaków. Motto NEVER STOP. NEVER SETTLE. najlepiej odzwierciedla ten punkt widzenia.

Tradycja, koneserzy, legendarna receptura

Dawniej w powszechnej świadomości Hennessy istniał jako wysokiej klasy koniak dedykowany koneserom. Jego korzenie sięgają XVIII wieku, kiedy irlandzki wojskowy Richard Hennessy osiadł we francuskim Cognac, by wyprodukować trunek na miarę swoich preferencji i ambicji. Receptura oraz zasady, według których Richard tworzył idealny koniak, nie zmieniły się od lat. Najlepsi Master Blenderzy do dziś czuwają nad procesem produkcji, wybierając specjalne mieszanki eaux-de-vie i pozwalając koniakowi leżakować w dębowych beczkach co najmniej 2 lata. Efekt niezmiennie zachwyca fanów Hennessy.

Wszystkie style dozwolone

Jedno zmieniło się na pewno - Henny nie wybiera ani tego, dla kogo jest koniak, ani w jaki sposób i z czym można go podawać. Degustacja koniaku jest dziś nieograniczonym polem do kreatywnych poszukiwań, łączenia smaków czy okazji. A koktajle na bazie Hennessy, które tworzą barmańscy mistrzowie na całym świecie zaskakują świeżym podejściem, zdobywając serca fanów. W Polsce ambasadorem Hennessy jest Wojtek Urbański - szkoleniowiec w Krakowskiej Szkole Barmanów i zdobywca tytułu Mistrza Świata w barmaństwie klasycznym z 2014 roku. Dla tych, którzy poszukują ulubionego sposobu na degustację Hennessy, Wojtek przygotował zestaw swoich najlepszych przepisów na koktajle.

Hennessy to oryginalność, kreatywność i podążanie własną drogą

Kolory i dźwięki miasta

Świat Hennessy kocha miasto z jego nieskończoną energią, muzyką wielu gatunków i uliczną sztuką. To tutaj rap przeplata się z muzyką klasyczną, rock z jazzem, a butelki koniaku zdobią prace artystów urban art z całego świata. Tu co roku pojawia się limitowana seria butelek Hennessy Very Special, których etykiety projektują twórcy najciekawszych murali i graffiti, tatuażyści, designerzy, malarze oraz inni artyści urban art tacy jak Jon One, Scott Campbell czy Shepard Fairey. Tu niezmiennie od lat globalnym, muzycznym ambasadorem Henny jest raper NAS, a w Polsce markę wspiera O.S.T.R. Tu organizowane są zarówno festiwale muzyczne, jazzowe wieczory, jak i koncerty w filharmonii. Tu muzyczne legendy spotykają się na scenie z debiutantami, tworząc nową, artystyczną jakość. Tutaj jest miejsce na niezależność, bycie sobą, konsekwentne podążanie własną ścieżką i niewyczerpaną kreatywność.

Sztuka ulicy od dawna towarzyszy Hennessy

Współczesny konsument koniaku

Kto dzisiaj sięga po dobry koniak? Eleganccy panowie z kubańskimi cygarami w dłoniach, w zaciszu swoich salonów wypełnionych drogimi bibelotami? Koneserzy sączący ulubiony trunek w jedynej, słusznej szklaneczce przy blasku kominka? Pewnie też. W świecie Hennessy jest miejsce dla starszych i młodszych, dla wszystkich, którzy lubią dobry smak i niezależność, a koniak traktują jako dopełnienie własnego stylu. Współczesny Hennessy ceniony jest za recepturę pilnie strzeżoną od wieków, wyjątkowy proces produkcji czy wciągającą, niemal 250-letnią historię. Wybór koniaku Hennessy związany jest z wejściem w kreatywną przestrzeń, w której oprócz poszanowania tradycji jest miejsce dla współczesnej sztuki, muzyki różnych nurtów i twórczości, która często wymyka się schematom. Każdy, kto sięga dziś po butelkę Hennessy Very Special powinien wiedzieć, że marka kocha różnorodność, a także kolory i dźwięki miast, w których różne kultury oraz indywidualne historie tworzą nowy, świeży obraz. Zupełnie jak koktajle na bazie Henny’ego, które są autentycznym miksem tradycji, kreatywności i wolności wyboru.

Hip-hop, jazz i muzyka alternatywna - tak brzmi współczesne Hennessy

Hennessy rozgrzewa klubowe imprezy

Współczesny świat Hennessy uwielbia miasto i ludzi, którzy dają ponieść się jego wyjątkowej energii. W twórczej, pełnej artystycznej swobody, przestrzeni marki jest miejsce dla niezliczonych imprez klubowych, które Henny organizuje w zaprzyjaźnionych klubach w całej Polsce. Goście mają nie tylko szansę bawić się do najgorętszych, tanecznych kawałków, ale mogą też kosztować koktajli tworzonych przez barmanów będących ambasadorami marki. Swoje wyjątkowe propozycje koktajlowe do gorących rytmów serwuje Wojciech Urbański.

NEVER STOP. NEVER SETTLE.

Udostępnij